JUNIORS 7-12 ANYS

Per a nins i nines de 7 a 12 anys compten amb les següents activitats:

  • Dansa moderna: gènere de dansa on s’interpreten i s’expressen sentiments i emocions a través del cos i de la música. Es treballen aspectes com la coordinació, el ritme i la flexibilitat. Es combinen diferents estils de dansa.
  • Jazz funk: gènere de dansa que combina la tècnica del jazz amb elements del funky. Es caracteritza pel caràcter marcat dels moviments.
  • Kangoo Games: activitat lúdica-esportiva que utilitza un calçat específic que permet rebotar. Es treballa l’equilibri, la coordinació, la resistència, etc. alhora que es duen a terme jocs, circuits, coreografies, etc.
  • Fit Junior: activitat esportiva que pretén treballar i millorar les habilitats perceptives-motrius, així com els valors presents en les diferents formes d’activitat física. Es treballa la força, la resistència i la cooperació (entre altres) mitjançant la pràctica d’esports, jocs, circuits, relleus, etc.
  • Taekwondo: art marcial de caràcter defensiu que treballa la concentració, el control d’emocions i la disciplina.
  • Robòtica: activitat d’innovació educativa que fomenta l’interès per la robòtica, la ciència i la tecnologia i desenvolupa les habilitats i les competències del segle XXI. Fomenta la creativitat, les nocions bàsiques de la informàtica i la resolució de problemes.
  • Total English: activitat lúdica en anglès que té com a objectiu experimentar, aprendre i gaudir de la llengua estrangera mitjançant jocs de pistes, experiments, manualitats, concursos, etc.
  • Reforç escolar: classes en grups reduïts (de totes les assignatures) que tenen com a objectiu complementar el procés d’aprenentatge en l’àmbit educatiu formal i guiar a l’alumne en dit procés.
  • Reforç d’anglès: classes en grups reduïts on es treballen els aspectes més formals de la llengua anglesa, en els seus quatre camps: grammar, reading, writing i speaking.
  • Tècniques d’estudi: conjunt d’activitats i tècniques dirigides a facilitar el procés d’aprenentatge de l’alumne, fomentar el seu protagonisme en dit procés i desenvolupar la seva autonomia, així com la seva capacitat organitzativa.
  • Lecto-escriptura: activitat dirigida, principalment, a l’alumnat de 1r i 2n de primària. Té com a objectiu millorar i/o reforçar la capacitat d’escriptura i de lectura a través de continguts i jocs d’interès de l’alumnat. A més, es pretén fomentar l’increment de l’autoestima dels individus tenint en compte les seves capacitats.

 

*Els horaris de reforç escolar i d'anglès, de tècniques d'estudi i de lectoescriptura són a convenir. 

 

 

Imprimeix Correu-e